גז לרכבים

גז לרכבים

גז לרכבים – מעבר לגז לרכב שכיח מאוד באירופה ברכבים פרטיים ובתחבורה ציבורית . בערים מרכזיות באירופה אימצו  את השיטה גם בגלל שמערכת גז לרכב נחשבת לשקטה יותר .

המעבר לגז לרכב אינו מצריך רכישת רכב חדש ואף לא ויתור על המכלולים הקיימים . המערכת ניתנת להתקנה בכל רכב  לצד מערכת התדלוק הרגילה וניתן אף להעביר אותה במקרה של החלפת רכב – הביצועים זהים להנעה בבנזין .

רכבים על גז  בטוחים מפני שלגז תכונות פיסיקליות שונות מאשר לבנזין או סולר .  גז הגפ"מ לרכב הוא בעל טווח הצתה מוגבל בניגוד לדלק שמוצת בקלות בטמפרטורה נמוכה ,

מיכלי הגז המותקנים ברכב הם בעלי מספר מנגנוני הגנה נוספים שמגבירים את עמידותם במקרה של הרס או שריפה . גם חב' הביטוח רואות במערכת מערכת  בטיחותית ולפיכך אין הן מעלות את מחיר הפרמיה

 

גז לרכבים – להחזיר לנהג את השליטה בתקציב

כאמור אחת ההוצאות הכבדות והמעיקות ביותר של כל משפחה הוא עלויות אחזקה של הרכב הפרטי . יש מקומות ששימוש ברכב פרטי הוא אפשרות התחבורה היחיד שמחירו לא יציב ומאמיר .

שימוש בגז גפ"מ לרכב מוערך בעלות של כמחצית מעלות הבנזין  הן בגלל מחיר הגפ"מ (כמחצית מבנזין) הפחתת תדירות  הטיפולים השוטפים (כתוצאה מהפחתה בהוצאת עקב בלאי נמוך של ראש המנוע וצינורות הפליטה )  והצורך בהחלפת שמנים פוחת עד פי חמישה  היות ואיכותם של שמני הסיכה  אינה נפגמת.

הרגולציה אף היא תומכת ונותנת רוח גבית בהעדר אגרות ומיסים על הנעת כלי רכב בגז  (לפחות מהשוואה  להנעה בסולר)

מחליפים את השיטה – ולא את המכונית

המעבר לרכב על גז למאוד שכיח  ופרקטי .גם בגלל מגוון הרכבים שמתאימים להסבה ,

רכבים מונעים על בנזין , רכבים עם / בלי הזרקה ישירה , רכבים היברידיים . מגוון מותגים ודגמים בכל המותגים . רכבי משפחה , רכבי יוקרה , רכבי שטח , רכבים מסחריים ועוד.